Sv: Gnäll
Det här tycker jag låter lite konstigt, det är väl ingen som får betalt för sin info på forumet vad jag vet? Men vem är det som betalar strukturen den finns i?
Kan inte se att det är intresserade? Sedan finns det väl ett beslut från årsmötet hur det skall vara, det är väl bara för Styrelse och Web att verkställa?
Annars är det ju känt att folk i webvärlden är lite allergiska mot att betala för sig, men det är ju ett större problem.
Men hur tänker du då, när Intresserade bjuder på viktig, ibland ovärderlig, information eller kunskap? Om du skulle använda dig av denna information eller kunskap så har du ju gjort detta utan att den Intresserade fått någon ersättning. Frågan är då vem som egentligen gjort rätt för sig.
Betänk att vi idag har massor av medlemmar som ibland har varit Intresserade länge, bjudit på sina kunskaper och sedan så småningom blivit medlemmar.
//Michael, medlem
Det här tycker jag låter lite konstigt, det är väl ingen som får betalt för sin info på forumet vad jag vet? Men vem är det som betalar strukturen den finns i?
Kan inte se att det är intresserade? Sedan finns det väl ett beslut från årsmötet hur det skall vara, det är väl bara för Styrelse och Web att verkställa?
Annars är det ju känt att folk i webvärlden är lite allergiska mot att betala för sig, men det är ju ett större problem.