Eva & Hasse 9
HBK Medlem
Vilken snygg vinjett som nu finns överst på sidan. Gillar den verkligen.
Eva
Eva
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Med all respekt Jappe..., kan din syn på bilden bero på sviterna från flunsan i kombination med begynnande solsting!
Nu blir jag så där orolig för dig igen!
Krister N
Kriminil! Du har väl inte ensamrätt på att göra bort dig här på forumet?
Postis! Du förstår säkert vad jag menar! Bilden är jättefin!
Ibland blir det lite fel när man skriver här!
Förlåt, Postis!
Jappe
Det var en medlem som tyckte att det blev tomt i banderollen efter jul och nyårsbilderna och hade önskat att det var en bild mellan helgerna.
Då tänkte jag att men skulle variera med en tidig vårbild och sen en påsk bild för att senare övergå till en sommar bild. Det är svårt att få en landskapsbild att se någorlunda ut på en yta av 100 x 900 px och det är tidsödande att göra dem, den nu aktuella är uppbyggd på 8 layer med olika skärpa i och förgrunden är Stø yttersta punkten på lofoten mot Norska havet längst bort är det Lofoten från färjan Lødingen och Bogenes och en del andra layers däremmellan. Det tar mig ganska många timmar att få dessa banderoller att vara någorlunda tydliga, men det tar bara någon minut att ta bort den.
Det är 5897 medlemmar och 14 311 forummedlemmar som se banderollen när de loggar in och min förhoppning var att den skulle glädja de flesta, men jag kanske bedrar mig. Dessa bilder som denna banderoll är uppbyggd av är tagna första veckan i Juli 2008.
Tack alla ni som gillar att man lägger ner mängder med idella timmar för att glädja er.
Ni glömmer väl inte att titta in till min tävlingsavdelning: Visa bilaga 34145