Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fina bilder! Ser härligt ut!Vilken pärla…
Visa bilaga 214238
Visa bilaga 214239
![]()
Dalstuga Naturcamping | Husbilsklubben.se
En liten campingplats vid Amungens sydvästra strand. Lugnt och avskilt läge. 8 elplatser. Öppen maj - september.husbilsplatser.husbilsklubben.se
…. och här står vi bara tre husbilar, en tysk och vi är två med svenska registreringsskyltar.
Priset? Törs jag säga det, eftersom vi tänker komma tillbaka snart igen..? Ok då, 100 kr om du inte behöver hjälp från elstolpen för då blir priset 150 kr.
Mitt i naturen, vackert, tyst och lugnt, finns till och med båtar man får låna utan extra avgift. Vad kan man mer begära? Märkligt att vi inte är flera på plats.
Varför hänger alla på norra Öland, Bohuslän och i Ullared?
Tommy
Självklart, den finns där redan.Fina bilder! Ser härligt ut!
Då kommer det väl en recension på husbilsplatser snart!![]()
Fantastisk Camping! underbart att studsa runt på bergen som en bergsget samtidigt som man ser havetSotenäs camping.
Frugans favoritplats. Vi ska stå där i början av september.Knappast någon tvekan var vi står just nu......
Där har vi stått ofta när vi hälsade på min mor som gick bort för ett år sedan.Turbinhusön en underbar augustiafton!
Visa bilaga 214372
För vi som inte vet var denna plats är vore det kul att få veta detta.Knappast någon tvekan var vi står just nu......Visa bilaga 214368
Stora KarlsöFör vi som inte vet var denna plats är vore det kul att få veta detta.
Abbben