• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Genom vindrutan

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.566
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Du missar väl inte vägen till Hamningberg , som är en norsk Nationalväg! Enligt mig spektakulär.
Tommy
Vi är i Jacobselv nu och åker mot Hamningsberg i morgon :) Vi fick stanna här då Jacobselv restaurang har "skaldjursfest" i kväll. Ursäkta stavning. Spektakulär utsikt har vi. Men vi ska ju bara sova efter att vi ätit men om jag går 50 meter åt höger så blir utsikten något bättre :cool:
IMG_20240727_163812.jpg
 

Anki & Bengt

HBK Medlem
Inlägg
605
Kommun
Åmål
HBK-Nr
22819
Medlemskap
2024
Vi är i Jacobselv nu och åker mot Hamningsberg i morgon :) Vi fick stanna här då Jacobselv restaurang har "skaldjursfest" i kväll. Ursäkta stavning. Spektakulär utsikt har vi. Men vi ska ju bara sova efter att vi ätit men om jag går 50 meter åt höger så blir utsikten något bättre :cool:
Visa bilaga 235178
Känner inte igen byggnaden om du är i grense jakobselv, du måste ha åkt över isen om du var i vadsö i går kväll.
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.566
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Känner inte igen byggnaden om du är i grense jakobselv, du måste ha åkt över isen om du var i vadsö i går kväll.
Jakobselvkaia | Jakobselv finns ingen is just nu men var på väg till Vardsö igår kväll, men var i Vadsö idag och sedan så åkte vi tbx hit idag för att äta. I morgon åker vi mot Hamningberg och sedan till Vardö där vi ska prova lokal öl, som vi förvisso fått berättat för oss att den är brygd här i Vadsö. Vägen till Vardsö är lång jag skrev att vi var på väg dit, inte hur långt vi kommit :) Sorry om det blev ett missförstånd.
 

Anki & Bengt

HBK Medlem
Inlägg
605
Kommun
Åmål
HBK-Nr
22819
Medlemskap
2024
kanske jag som ska be om ursäkt såg attt det låg ett Jakobselv på varangerhalvön som jag missat :oops:
Hur var vägen ut till Vardö? Ifjol var den bitvis väldigt dålig pga vägarbete. Städerna såg slitna och ruffiga ut
inga aha-upplevelser direkt men vädret är nog väldigt tärande på allt därute.
God tur Mvh Bengt.
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.566
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
kanske jag som ska be om ursäkt såg attt det låg ett Jakobselv på varangerhalvön som jag missat :oops:
Hur var vägen ut till Vardö? Ifjol var den bitvis väldigt dålig pga vägarbete. Städerna såg slitna och ruffiga ut
inga aha-upplevelser direkt men vädret är nog väldigt tärande på allt därute.
God tur Mvh Bengt.
Vägen var överlag bra. Lite potthål men jag har kört på mycket sämre vägar. Klimatet gör nog en hel del när det gäller slitage.
 
Toppen