Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sade Boris..............Rekord i antalet husbilar på Gekås camping - Falkenberg - www.hn.se
Vi åker aldrig till kommuner som vi inte är välkomna i. Och vad jag har förstått så gäller det i stort sätt hela västkusten?!?
Om jag har fel så tipsa mig om vilka kommuner som följer lagen (sop/latrin), inte har satt upp konstiga förbudsskyltar och dessutom ger turisterna service.
Och jag blir såååå trött på dessa kommentarer om att ha råd med campingar om man har köpt husbil. Även om jag har råd med det så är det inte in på campingar jag vill. Varför tror campingägare att husbilsliv alltid är = campingar. Trodde att det är efterfrågan som styr, inte tvång. Vill jag ha en enkel plats att stå på, fixa det o tjäna pengar på det istället......(Fast hutlösa priser på ställplatser är vansinne det också) /Cecilia