• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasfyllning

F

F.d. 52994

Guest
Är det någon som känner till öppettider hos Westfa.gmbh i Trier. Jag har försökt att leta på nätet men hittar inget. Är där på Lördag och behöver gas.
Tacksam för all hjälp
Mvh Curt
Werktags: 07:30 - 18:00 Uhr
Samstag: Geschlossen
Sonntag: Geschlossen
Jag hittade något till slut. Jag antar att Werktags betyder vardag och Samstag är Lördag och Sonntag är Söndag. Geschlossen betyder väl stängt? :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

Kallax

HBK Medlem
Inlägg
150
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026
Sv: Gasfyllning

Hej Curt.
Vi var där förra sommaren och fyllde på gasol i Trier men kommer inte ihåg adressen.(tyvärr) Missa inte stadsporten Porta Nigra.Hoppas vi ser dej i Piteå 5-6 juni
på caravanträffen.
Hälsningar Alf
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: Gasfyllning

Jo då vi kommer att ses på caravanträffen, det skall bli kul att få sitta och växla lite tankar med dig. Det är riktigt att det finns två tankställen på Luxerburgerstrasse, men det är bara Westfa som fyller flaskor.
Vidhem: Kan man köpa fasta tankar i Luxemburg, isåfall var?
Vad beträffar öppettider så skall jag återkomma sedan jag fyllt på Tisdag. Fram till dess ska jag sitta och uggla i Roses och lyssna på fransmännens tjatter.
 

Birglas

HBK Medlem
Inlägg
2.246
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2024
Sv: Gasfyllning

Vi fyllde gasol i april på Luxemburgerstrasse i Trier och det var inte hos Westfa på nr 38 utan på samma sida gatan men strax före. Inga problem att få en svensk kompositflaska fylld.

Birgitta
 
Toppen