• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Garmin 5000

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
Hej därute.
Någon som har erfarenhet av Garmin 5000.Den enda Garmin som har videoingång.Jag fick uppgiften att den var nedlagd men har hittat den till salu på nätet.Kan det vara så att vissa inte säljer alla modeller,och därför säjer att den utgått?
Anders.B:confused:
 
F

F.d. 2069

Guest
Sv: Garmin 5000

Jag är supernöjd med min, köpte billigt för ett par veckor sedan från Tyskland och uppdaterade till CNE 2011.10 direkt och har använt den ett par hundra mil än så länge, Vilken underbar skärm den har...
Köpte min från Mindfactory.de
Nu har Euron försvagats så den är ännu billigare, men finns inte i lager hos dom men på flera andra ställen i Tyskland.

Garmin Nuvi 5000 (Europa) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om GPS-navigatorer

PS
Ska koppla in backkameran ordentligt till helgen om jag får tid, de tester jag gjort är dock väldigt tillfreddställande..
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5361

Guest
Sv: Garmin 5000

Jag är supernöjd med min, köpte billigt för ett par veckor sedan från Tyskland och uppdaterade till CNE 2011.10 direkt och har använt den ett par hundra mil än så länge, Vilken underbar skärm den har...
Köpte min från Mindfactory.de
Nu har Euron försvagats så den är ännu billigare, men finns inte i lager hos dom men på flera andra ställen i Tyskland.

Garmin Nuvi 5000 (Europa) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om GPS-navigatorer

PS
Ska koppla in backkameran ordentligt till helgen om jag får tid, de tester jag gjort är dock väldigt tillfreddställande..


Mindfactory är för dyr med frakt
300SEK för så liten paket :mad:
Betälla hos Computeruniverse.net
Bäst IT-produkter och hemelektronik firma i Tykland och frakt 160SEK till Sverige.

Mvh.

Norbert
 
Toppen