Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Calvados och vin passar verkligen inte ihop...
Gäller detta också om man castar till till Chromecast ansluten till Tv från min mobiltelefon. Eller hur skall jag tolka texten längst ner på din svarta inlägg
Menar du min bild? Det är den som kommer upp på paddan sen jag kopplat upp den mot TVn så bilden kommer där istället.Har inte sett ovanstående bild för inställningar på min lapptopp.
Menar du min bild? Det är den som kommer upp på paddan sen jag kopplat upp den mot TVn så bilden kommer där istället.
Vi får hoppas att Du hittar Wifi i Afrika Gösta. Det känns nästan lite vemodigt att Du lämnar oss såhär i drygt en månad. Men ha d bäst o ta hand om dej. Och ett stort tack för allt fint Du skriver o fotograferar.
Ser fram emot att få läsa vidare om dina kommande dagar i Afrika. Har följt din pågående resa, liksom förra årets resa, med stort intresse och glädje. Hoppas du hittar bra WiFi eller just abonnemang. Lycka till!
Jag har en kamrat som står på campingen i Agadir han köpt kort Orange