Gösta Evén
HBK Medlem
Dag 264 onsdag.
Ser lite grand på morgonstudion på tv 1. Går in i stugan gör upp en brasa i vardagsrummets öppna spis. Det finns några långa smala remsor av osb skivor på golvet. De sågar jag till och sätter upp. Det blir många smala remsor istället för att köpa nya stora hela skivor. Vi skall ju senare sätta upp gipsskivor ovanpå dessa osb. Så jag tycker att jag kan använda många småbitar istället för att kasta de.
Efter lunch är jag ute på tomten, några timmar. i det vackra vädret. Jobbar med att samla in nedfallna torra grenar. Sen em in i stugan igen.
Tar det lugnt på kvällen fram för tv:n. Blir mycket tv tittande här på landet.
Körde inget
Dag 265 torsdag.
Inget anmärkningsvärt hände. Samma som igår.
Körde inget.
Dag 266 fredag. 5 / 3. Det är idag det.
Klockan är nu 05 och jag äter mina frukostägg.
Det kommer att bli lite tv på morgonen och stugjobb på fm.
På em skall jag köra till Lottie i Liljeholmen. Vi skall umgås hela helgen. Åker tillbaka till Gammalkil på måndag morgon.
Kommer att köra ca 23 mil
Ser lite grand på morgonstudion på tv 1. Går in i stugan gör upp en brasa i vardagsrummets öppna spis. Det finns några långa smala remsor av osb skivor på golvet. De sågar jag till och sätter upp. Det blir många smala remsor istället för att köpa nya stora hela skivor. Vi skall ju senare sätta upp gipsskivor ovanpå dessa osb. Så jag tycker att jag kan använda många småbitar istället för att kasta de.
Efter lunch är jag ute på tomten, några timmar. i det vackra vädret. Jobbar med att samla in nedfallna torra grenar. Sen em in i stugan igen.
Tar det lugnt på kvällen fram för tv:n. Blir mycket tv tittande här på landet.
Körde inget
Dag 265 torsdag.
Inget anmärkningsvärt hände. Samma som igår.
Körde inget.
Dag 266 fredag. 5 / 3. Det är idag det.
Klockan är nu 05 och jag äter mina frukostägg.
Det kommer att bli lite tv på morgonen och stugjobb på fm.
På em skall jag köra till Lottie i Liljeholmen. Vi skall umgås hela helgen. Åker tillbaka till Gammalkil på måndag morgon.
Kommer att köra ca 23 mil