• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gångmattor

1

1922mp

Guest
Hej alla HBK:are. Önskar en God fortsättning på det ny husbilsåret.
Vi köpte vår första husbil i fjol och har inte varit ute så mycket men det kommer att ske i år. Har två frågor. Var kan jag finna gångmattor till vår pärla Adriatik 660 sl 08? Någon som har boken Sverige runt i husbil, är slutsåld var jag än frågar. Hälsning Anita o Mats:msn_laugh:
 

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Gångmattor

Har enlig tidigare tips på forumet köpt devlonmattor på Claes Ohlsson och skurit till så att de passar. De går att tvätta i maskin. Här en länk till devlon.

Devlon Micro
 
F

F.d. 2944

Guest
Sv: Gångmattor

Mats Mattor i Borlänge har gångmattor på metervara från 70 cm i bredd.
Skickar du dit en mall i papp eller plast så kantsyr dom och skickar.
Du hittar dom här www.matsmattor.se
Har handlat många mattor från dom, trevliga och serviceinriktade.
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

noynoy

HBK Medlem
Inlägg
475
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024
Sv: Gångmattor

Vi köpte gångmattor på Kilandsmattor.se och är jättemöjda. Bra pris och service.
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Gångmattor

Någon som har boken Sverige runt i husbil, är slutsåld var jag än frågar. Hälsning Anita o Mats:msn_laugh:[/QUOTE]

Hej den boken har jag, men det är ingen bok jag rekommenderar.

Köpte den efter att ha läst en artikel om boken, men den har aldrig kommit så långt som till husbilen, så den ligger som hyllvärmare i bokhyllan.

Boken är egentligen en kartbok över Sverige med citykartor över de större städerna och ca 75-100 ställplatser, tror att samtliga platser finns här i klubbens ställplatslista.

//Tommy
 
Toppen