• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Funderingar runt inköp av husbil

F

F.d. 55425

Guest
Sv: Funderingar runt inköp av husbil

Vi kommer ju att få en sovalkov vi inte behöver använda utom de få gånger barnbarnet på 14år följer med.Den slukar ju rätt mycke packning.Senare kan man ju även köpa en box att sätta bak när man ser hur mycke förvaring man behöver.Det blir nog en Peugoet j5 deisel 640-92.

F

F.d. 29841

Guest

Vi kommer ju att få en sovalkov vi inte behöver använda utom de få gånger barnbarnet på 14år följer med.Den slukar ju rätt mycke packning.Senare kan man ju även köpa en box att sätta bak när man ser hur mycke förvaring man behöver.Det blir nog en Peugoet j5 deisel 640-92.

Hej
Även om den slukar en hel del packning som du skriver,Måste du i allafall hålla dig innom tillåten last vikt.

/Vidhem

F

F.d. 55425

Guest

ja jag tänkte mer. på att lägga upp camping bord + 2 stolar och utställnings tält. Åker nämligen runt och tävlar agility med hunden så en husbil kommer väl till pass.Är en kvinna och inte en kar som nån fått för sig , haahaa .Det är jag som mest är intresserad av en husbil inte "gubben" Men hanär så go så jag får köpa en, därav alla mina frågor.Ni ärjätte gulliga som orkar svara på dem.Lär mig massor av er och jag har fått uppdraget att klara detta inköp själv. Och det SKA jag fixa :yes:

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Har du "chin chilla" eftersom du ska ha en sån liten HB.
/Vidhem
eller chi huahua.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55425

Guest

Haaahaaa nej men nästan , korsning yourk-dv.pudel 5kg energi knippe med racerväxel. Hiiiihiii :twitcy:

F

F.d. 55425

Guest

PS Vidhem såg att du var från Köping.Du får gärna komma och hälsa på oss vi tränar på Mälartorget i Köping på Tisdagar och Torsdagar.Kaffebryggaren står alltid på i klubbstugan.Vi är ett glatt gäng på ca.10 pers. Välkommen.

Toppen