Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack för era bidrag!.
Från början var jag ganska säker på att valet ej skulle omfatta vissa raser, av en eller annan anledning, exempelvis hantering, utseende, färg, pälsvård,motion etc.
Fortfarande anser jag att Schäfern i mångt o mycket är svårslagen.
Men för mig och min hustru är den numera ej aktuell.
Även dansk-svensk gårdshund har för oss båda varit inaktuell. Tills nu. När vi för
100 gången går igenom vårt samlade "hundarkiv". Nyfikenheten på denna ras börjar ta sin form. Propotionerna på hunden tilltalar oss. Precis som hos Pinschern, Dvärgschnauzern mm. Åter ser vi framemot kommande hundutställning i Malmö. Det löser kanske vår beslutsvånda.
mvh
Fincan
Tack för era bidrag!.
Från början var jag ganska säker på att valet ej skulle omfatta vissa raser, av en eller annan anledning, exempelvis hantering, utseende, färg, pälsvård,motion etc.
Fortfarande anser jag att Schäfern i mångt o mycket är svårslagen.
Men för mig och min hustru är den numera ej aktuell.
Även dansk-svensk gårdshund har för oss båda varit inaktuell. Tills nu. När vi för
100 gången går igenom vårt samlade "hundarkiv". Nyfikenheten på denna ras börjar ta sin form. Propotionerna på hunden tilltalar oss. Precis som hos Pinschern, Dvärgschnauzern mm. Åter ser vi framemot kommande hundutställning i Malmö. Det löser kanske vår beslutsvånda.
mvh
Fincan
...........! OCH jag hade inte klippt den så att den hade sett fånig ut!
Jappe
Skulle jag få för mig att skaffa hund idag så hade det säkert blivit en pudel! OCH jag hade inte klippt den så att den hade sett fånig ut!
Jappe