• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fricampa.se - Nytt projekt, söker tips!

F

F.d. 55557

Guest
Sv: Fricampa.se - Nytt projekt, söker tips!

Vi ligger nästan aldrig på camping utan Fricampar,de är därför vi har husbil!!

F

F.d. 24320

Guest

Tycker din ide och sida ser bra ut. Ju enklare ju bättre är det ju ofta.
Hade varit grymt om du ville göra som Gunnar föreslog och gick med här hos oss och kanske till och med gjorde sidan här med våra platser intetgrerade också.
Det hade varit underbart att sitta och planera för resan med din karta med alla ställplatser ute i det fria och planera.

Så Jag hoppas inte de notoriskt negativa kryptiska meddelanden från enstaka medlemmar får dig att inte vilja bli medlem för den skull

Att ha tillgång till "din" vägkarta över sverige (till att börja med) vore väldigt positivt som jag ser det. även barnen som gärna sliter fram tältet såfort vi ska stanna någon stans fem minuter skulle gilla det tror jag
MvH Benny & Camilla

F

F.d. 1408

Guest

Tack till alla som kommenterat!

GPS-koordinater blev precis inskrivet i planeringen.

Som en bekant i byggbranschen brukar säga "jag har kunskapen och verktygen, det är bara fantasin som sätter gränserna" Jag uppskattar verkligen allt som ni skriver.

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025

Jag fricampar i princip alltid, har under sommarmånaderna åkt runt i Europa sedan början av 80-talet och bara betalt en gång för en camping i Kroatien.
Bra tips är alltid kul att ta del av.
Elisabeth

F

F.d. 28368

Guest

Några snabba tankar:

Kattegorisera informationen och gör den selekterbar. Möjlighet för nedladdning av POI med vald selektering.

Utrymme för recensioner. Datum som visar när informationen uppdaterades. Möjlighet att skicka korrigering av datan, om något skulle visa sig vara fel.

Toppen