• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

fra hus til lejlighed ?

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025
Sv: fra hus til lejlighed ?

:cool:En annan tanke på det här med att enbart ha en Husbil som stadig bostad kan väl vara om man blir långvarigt sjuk. Det kanske inte är det lättaste att sköta en sängliggande i husbilen.

Men tanke på dom korta ledtider som ändå är inom sjukvården,innan man skrivs ut för att reabilteras i hemmet. Jag kan tänka mig att fru Zingmark skulle ha lite besvär att klara sig i husbilen.

ps Krya på dig fru Zingmark.

Döderhultarn

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
3004
Medlemskap
2025
Sv: fra hus til lejlighed ?

Får man anmäla en avvikande åsikt?:cool: Mej ska dom få släpa ut ur mitt hus. Jag ryser vid tanken på sopnedkast:(, ekande trappuppgångar:(, grannar vägg i vägg:(, inget piano efter tio:(, ingen snickarbo eller garage m.m:(. Vi har två barn och fem barnbarn i Stockholm och ett barn i Malmö. Var ska alla 13 personer sova och var ska de vara när de kommer hem till Jul exempelvis om vi bodde i lägenhet. Som pensionär ser jag gräsklippning och lite målning ibland bara som trevlig sysselsättning.
Det är min och frugans åsikt.:spinny:
// Sture

Toppen