• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Frågor om Kabe 690....

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Frågor om Kabe 690....

Eftersom jag är Kabe ägare så vill jag ligga lågt i detta vis av erfaren het ,meneftersom ingen annan har svarat direkt på frågan så får jag offra mig hoppas jag inte sätter i gång något svammel som det brukar bli följden,

et tips är Kabe 700 GB den har garage och lånng bäddar och där skall man kunna lägga ordna en säng mellan llång bäddarna till barnen,
i övrigt så är den byggd på Fiats orginalshassi,
har Alde värme Med vatten buren golvvärme liksom övriga modeller.

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Frågor om Kabe 690....

:)

Jag tycker det är en stor nackdel att alla måste gå och lägga sig när sängen sänks ner, för då försvinner dinetten. Bättre då med en helintegrerad, där kan man ha fyra sängar utan att dinetten "ryker"

Jag kan ju alltid sitta och "kuckelura" med hustrun längst där framme om jag vill he,he;)

Mvh
Pilot

Toppen