F
F.d. 57338
Guest
Hej! Jag duschar med kall vatten hela året. Men nu ska min tjej med i Vanen. Tror ni jag kan kombinera dessa 2 för att få en fungerande dusch med varm vatten?
Jag har en vatten tank där jag sänker ner fotpumpen. Fotpumpen kopplar jag till gasol-varmvatten genomströmaren. Så när jag pumpar med foten så kommer det vatten till värmaren och i sin tur kan jag duscha. Eller är det inte så lätt som jag tänker?
Jag gör detta utomhus med tanke på risken med gas. Tack för alla svar, ni är bäst!!!
www.jula.se
www.erlandsonsbrygga.se
Jag har en vatten tank där jag sänker ner fotpumpen. Fotpumpen kopplar jag till gasol-varmvatten genomströmaren. Så när jag pumpar med foten så kommer det vatten till värmaren och i sin tur kan jag duscha. Eller är det inte så lätt som jag tänker?
Jag gör detta utomhus med tanke på risken med gas. Tack för alla svar, ni är bäst!!!
Genomströmningsvärmare gasol | Qlima PGWH1010 | Jula
Genomströmningsvärmare som drivs av gasol! Med justerbar vattentemperatur upp till 70 °C. Komplett med duschmunstycke och 2 m duschslang.

CAMPINGDUSCH M FOTPUMP
Campingdusch med fotpump. Levereras i väska. Vattentank: 10-15 liter Duschmunstycke: ø 60 mm Längd slang: 1,95 m