• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Forsbergs Fritidscenter tar över Bossings Fritidscenter i Linköping

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Nu flyttar Forsbergs Fritidscenter hela sin verksamhet från anläggningen i Mantorp till centrala Linköping och tar över både lokaler och verksamhet från anrika Bossings Fritidscenter.

Forsbergs pressrelease;

TommyD
 

hgpuke

HBK Medlem
Inlägg
337
Kommun
Linköping
HBK-Nr
657
Medlemskap
2024
Nu flyttar Forsbergs Fritidscenter hela sin verksamhet från anläggningen i Mantorp till centrala Linköping och tar över både lokaler och verksamhet från anrika Bossings Fritidscenter.

Forsbergs pressrelease;

TommyD
Inget jag ser fram emot, direkt. Det lilla jag har haft med Forsbergs att göra har inte varit positivt. Har uppfattat dem som ointresserade av spekulanter. Snorkiga säljare.
 

Tinus

FD HBK Medlem
Inlägg
21
Kommun
Falun
HBK-Nr
5971
Medlemskap
2021
Inget jag ser fram emot, direkt. Det lilla jag har haft med Forsbergs att göra har inte varit positivt. Har uppfattat dem som ointresserade av spekulanter. Snorkiga säljare.
Om du haftl lite med Forsbergs att göra så är du väl knappast representativ att uttala dig om huruvida de är bra att ha att göra med eller ej.
Jag har haft långvarig kontakt med dem och har bara goda erfarenheter.
 

Livsnjutaren

HBK Medlem
Inlägg
835
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
3512
Medlemskap
2024
Nu är det ju Forsbergs Mantorp det handlar om och det blir bra med en bra verkstadsdel, men lokalerna är ju mycket mindre. Bossings har ju heller inget vettigt märke kvar att sälja så det behöver komma in lite nya!
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
när dom tog över vidlunds var där lite mudder dom fick lämna kabe- adria-rapido rapido tog bengt i örkeljunga hand om.
 

hgpuke

HBK Medlem
Inlägg
337
Kommun
Linköping
HBK-Nr
657
Medlemskap
2024
Om du haftl lite med Forsbergs att göra så är du väl knappast representativ att uttala dig om huruvida de är bra att ha att göra med eller ej.
Jag har haft långvarig kontakt med dem och har bara goda erfarenheter.
Nej, jag håller med dig. Jag är inte representativ. Jag talade bara om hur jag kände det. (Och en anledning till att jag inte har haft mycket med Forsbergs att göra är just det första intrycket som gjorde att jag inte ville ha att göra med dem).
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
forsbergs säljer st
ora bilar! och där fins ju en begränsad kund krets men dom har även agenturen på hobby återförsäljare på burstner och får dom nu
tillgång till bossings sortiment så växer dom ytterliggare dom vill bli störst har förstått och det är väl önska dom framgång.
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
har haft att göra med bosssings i över 11 år med service och tillbehör och har aldrig blivit missnöjd snarare tvärtom varit väldigt nöjd !
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Ett litet förtydligande:

Forsbergs Fritidscenter tar inte över företaget "Bossings Fritidscenter", utan detta företag upphör. In i lokalerna flyttar Forsbergs Fritidscenter, som därigenom överger den anrika husvagnsanläggningen (ursprungligen Östgöta Camping) i Mantorp.

"Bossings Bil", som är ett serviceföretag beläget i samma fastighet som Bossings Fritidscenter, kommer att fortsätta sin verksamhet.

Pålle
 
Toppen