• Hösterbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2020 samt hela år 2021.*
    Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Medlemsskap ger, föruom tillgång till fler delar i forumet, även full tillgång till alla ställplatser som husbilsklubbens medlemmar har samlat in under många år.
    Husbilsplatser

*) Erbjudandet gäller enbart de som inte varit medlem tidigare.

Forsbergs Fritidscenter tar över Bossings Fritidscenter i Linköping

Los Suecos

HBK Redaktör
Kommun
Vannsätter - Altea
HBK-Nr
3853
Nu flyttar Forsbergs Fritidscenter hela sin verksamhet från anläggningen i Mantorp till centrala Linköping och tar över både lokaler och verksamhet från anrika Bossings Fritidscenter.

Forsbergs pressrelease;

TommyD

hgpuke

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
657
Nu flyttar Forsbergs Fritidscenter hela sin verksamhet från anläggningen i Mantorp till centrala Linköping och tar över både lokaler och verksamhet från anrika Bossings Fritidscenter.

Forsbergs pressrelease;

TommyD
Inget jag ser fram emot, direkt. Det lilla jag har haft med Forsbergs att göra har inte varit positivt. Har uppfattat dem som ointresserade av spekulanter. Snorkiga säljare.

Tinus

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
5971
Inget jag ser fram emot, direkt. Det lilla jag har haft med Forsbergs att göra har inte varit positivt. Har uppfattat dem som ointresserade av spekulanter. Snorkiga säljare.
Om du haftl lite med Forsbergs att göra så är du väl knappast representativ att uttala dig om huruvida de är bra att ha att göra med eller ej.
Jag har haft långvarig kontakt med dem och har bara goda erfarenheter.

Livsnjutaren

HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
3512
Nu är det ju Forsbergs Mantorp det handlar om och det blir bra med en bra verkstadsdel, men lokalerna är ju mycket mindre. Bossings har ju heller inget vettigt märke kvar att sälja så det behöver komma in lite nya!

BeRoka

HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
när dom tog över vidlunds var där lite mudder dom fick lämna kabe- adria-rapido rapido tog bengt i örkeljunga hand om.

hgpuke

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
657
Om du haftl lite med Forsbergs att göra så är du väl knappast representativ att uttala dig om huruvida de är bra att ha att göra med eller ej.
Jag har haft långvarig kontakt med dem och har bara goda erfarenheter.
Nej, jag håller med dig. Jag är inte representativ. Jag talade bara om hur jag kände det. (Och en anledning till att jag inte har haft mycket med Forsbergs att göra är just det första intrycket som gjorde att jag inte ville ha att göra med dem).

surtecruisers

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
har haft att göra med bosssings i över 11 år med service och tillbehör och har aldrig blivit missnöjd snarare tvärtom varit väldigt nöjd !

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Ett litet förtydligande:

Forsbergs Fritidscenter tar inte över företaget "Bossings Fritidscenter", utan detta företag upphör. In i lokalerna flyttar Forsbergs Fritidscenter, som därigenom överger den anrika husvagnsanläggningen (ursprungligen Östgöta Camping) i Mantorp.

"Bossings Bil", som är ett serviceföretag beläget i samma fastighet som Bossings Fritidscenter, kommer att fortsätta sin verksamhet.

Pålle

Toppen