Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det trodde jag också men nu hittar jag bara 10 år på Transportstyrelsen: Personlig skylt - TransportstyrelsenJa eller 5 år man får välja.
Såg en på E4:an som hade PED 04U...Den som fick det här registrerngsnumret var inte glad. Han ville byta till ett annat på transportstyrelsen men fick nej. Ser nu att bilen är avregistrerad. Regnummer från transportstyrelsen PED0FU. Hade inte heller velat ha detta regnummer.
Har inte tittat nu, men jag förlängde mitt med 5år. tror det va tre år sedan.Det trodde jag också men nu hittar jag bara 10 år på Transportstyrelsen: Personlig skylt - Transportstyrelsen
Bra killgissning. Det står att ny personlig skylt gäller i tio år och kostar 6 200 kr.Har inte tittat nu, men jag förlängde mitt med 5år. tror det va tre år sedan.
Så man kanske måste ha 10år först för att sedan kunna förlänga med 5år ( kill gissning)