Om du då mäter på batteripolerna respektive 12V anslutningen på kylskåpet, ser du någon skillnad då?
//Michael, medlem
//Michael, medlem
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
12v går bara köra när du får signal från generatorn D+. Vet att vissa Ebl går att trycka i en säkring så kan man slå över til 12v utan att motorn gårNär jag tar bort automatiken och väljer 12v manuellt får jag ett felmeddelande så det verkar inte som det går att köra på 12v utan automatik.
Lenken
Hej jag har monterat 2st dator fläktar från Netonnet på det övre gallret via en brytare, så jag sätta på dom vi varma dagar när man står stilla, stor skillnad på kylan i kylskåpet bifogar bildÄr det någon som monterat en fläkt bakom kylskåpet för öka effekten när det går på 12V och kan berätta om det och ge lite tips och bilder hur det blev?
Med stor sannolikhet 12V elpatron som lagt av i såfall.Jag vet inte det framgick i mitt inlägg att kylskåpet kyler bra på gas/220V vid stillastående men inte på 12v under resa.
Dra ut. Värmen stiger uppåt så luften ska in i undre gallret och ut genom det övre.Om fläkten monteras i övre ventilationsgallret, skall fläkten dra ut eller blåsa in luften?
Lenken