Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej.
Försöker mig på byta fläktvredet som sagt upp sig precis.
Kommit så långt, se bild.
Någon som pysslat med detta kanske som vet hur få ut resten på smidigaste sätt ?
Tack på förhand
Om du tar lös locket där man kan fästa karta mm,4 skruvar. Sedan ta ut radiodel, 2 skruvar. Sedan lovar du resten ovan radion så du ka se ner i hålet. Nu kommer du åt vredet. Lossa elkopplingen från vredet. Sitter 2 små skruvar som måste tas lös i vredet använd magetmejsel så du inte tappar ner dom. Nu kan du lossa vredet. Har fått byta några så jag vet att det tar ca 2 timmar att byta ut vredet. Lycka till.Hur har det gått Svein ?
Hej.
Försöker mig på byta fläktvredet som sagt upp sig precis.
Kommit så långt, se bild.
Någon som pysslat med detta kanske som vet hur få ut resten på smidigaste sätt ?
Tack på förhand
Skrämmande!!
Hittar det inte! Var? Länk?Den killen gör det svårare än vad det är. Kolla min länk i den andra fläktvredbytartråden. Säger inte att det är lätt men det är genomförbart utan att riva hela instrumentbrädan.
Hittar det inte! Var? Länk?