• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Finns det några i min ålder här egentligen??=) ( 28 )

F

F.d. 7

Guest
Sv: Finns det några i min ålder här egentligen??=) ( 28 )

Nyss fyllt 30:wideeyed: madam är 24 och våran lilla tös blir 4 månader på tisdag:)

väntar innerligt på att det ska bli sommar så man kan ta fram skorven och campa lite:)

F

F.d. 5458

Guest

Nice då är vi några st närmare 30 då allafall hehe! =) Vi kommer vara kungar på HBK i framtdien när vi vart medlemmar i 40 år! hehe

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Nyss fyllt 30:wideeyed: madam är 24 och våran lilla tös blir 4 månader på tisdag:)

väntar innerligt på att det ska bli sommar så man kan ta fram skorven och campa lite:)

De tär väl gött att ha en husbil och ta fram nu till våren , vi köpte husvagn när vi var yngre och höll på att släpa runt på den och ungarna satt på rad i bak och kivades men efter 4 olika husvagnar så köpte vi vår 1:a husbil å det var gött :) .

Visserligen är vi inga 28 eller 30 år nu men som många skriver så är man yngre i skallen .

En stor fördel men forumet är ju att man utbyter en massa tips och erfarenheter med varann och även tips på resmål .

Får tösen som bara är 4 mån åka bakåtvänd i fram i husbilen ? ( ingen airbag där va ) ?

Lägg gärna även in kort på era husbilar i "garaget" här på HBK för det är kul att se hur andra bor .

F

F.d. 7

Guest

De tär väl gött att ha en husbil och ta fram nu till våren , vi köpte husvagn när vi var yngre och höll på att släpa runt på den och ungarna satt på rad i bak och kivades men efter 4 olika husvagnar så köpte vi vår 1:a husbil å det var gött :) .

Visserligen är vi inga 28 eller 30 år nu men som många skriver så är man yngre i skallen .

En stor fördel men forumet är ju att man utbyter en massa tips och erfarenheter med varann och även tips på resmål .

Får tösen som bara är 4 mån åka bakåtvänd i fram i husbilen ? ( ingen airbag där va ) ?

Lägg gärna även in kort på era husbilar i "garaget" här på HBK för det är kul att se hur andra bor .

Köpte först en colchester 77:a husvagn och brukade 2 säsonger, men den var ganska sunkig och ingen toalett. så när vi bestämde att vi skulle byta så blev det en gammal husbil istället. En 1990års elnagh 660sl bensinare (bilder i mitt garage)

Nä någon airbag existerar inte och bara 3 punktbälte i framstolarna, så hon får nog snällt sitta i bilbarnstolen i framsätet:)

F

F.d. 26649

Guest

Vi är ett par på 29 som snart ska hämta våran första husbil. Men har förstått att det inte är jätte vanligt.

Man kände sig lite udda när man gick runt och kollade på alla nya husbilar i utställningshallarna hos den lokala handlaren. Säljarna kollade lite skeptiskt på oss. Men tror vi kommer stortrivas med vår nya husbil.

/Annte & Atida

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Vi är ett par på 29 som snart ska hämta våran första husbil. Men har förstått att det inte är jätte vanligt.

Man kände sig lite udda när man gick runt och kollade på alla nya husbilar i utställningshallarna hos den lokala handlaren. Säljarna kollade lite skeptiskt på oss. Men tror vi kommer stortrivas med vår nya husbil.

/Annte & Atida

Grattis och lycka till med er husbil. Ni kommer med all säkerhet att trivas med ert "nya" liv.

F

F.d. 1275

Guest

Ja.. kan hålla med om att säljarna inte riktigt tog en på allvar. Typ... dom där har inte råd att köpa en husbil så dom lägger jag inget krut på :mad:
Enda gången dom sprang efter oss var när vi var på semester och hade ny bil och en Hobby från 08 på kroken. Sjukt !!!
Tråkigt för dom, för dom kommer aldrig få sälja en bil till oss.

Autohallen i Hol, kanon killar :). Tvärr så stämde det inte riktigt för oss. Annars så hade jag gärna gjort affär där.

Toppen