F
F.d. 5458
Guest
Bara en nyfiken fråga om det finns några som är i min ålder här ja som sagt runt 28år?=)
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Bara en nyfiken fråga om det finns några som är i min ålder här ja som sagt runt 28år?=)
Åldern räknas inte, bara erfarenheten. =) Välkommen till HBK.
Leffe
LogitechZ!
Ingen fara med åldern! Vi är flera stycken i klubben som redan har varit 28 så du behöver inte känna dig ensam. Min fru påstår att jag knappast är 28 heller och hon har inte så stora förhoppningar om att jag ska bli äldre än dom futtiga 12 hon anser att jag har hunnit till. Av körkortet framgår att jag egentligen ska vara 66. Hmm...
Kjell
Ja så är det en del vill vara 20år men vill ha en 70 årings visdom.Varje gång frågan om ålder ställs blir det långa diskussioner...
Vi tycker oxå det vore av intresse vilka åldrar medlemmarna befinner sig i...
Vi är 46...med barn...
/Noynoy
Ja det har du rätt i så är det.svar till lilian o reidar,,vita o bruna, kom att tänka på den färgade som blev nekad på resturangen , vi serverar inte färgade , färgad ?? när jag föds fryser o dör är jag svart ,men du föds gul fryser då blir du blå o död är du vit , vem är färgad????