• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Figeholm

K

kiakenta 155

Guest
Sv: Figeholm

Hejsan alla våra goa vänner i klubben!!!!:wink:

Tack till alla som var med och fixa denna träff, den kommer vi aldrig att glömma. Vi hade en jätte trevlig helg i Figeholm.:wink:

Kia och Kenta Halmstad:D

F

F.d. 6238

Guest

Hej alla vänner och tack för en otroligt välordnad fest.
Tack vill vi säga till Raggarkungen med fru och naturligtvis till Alla som var med och arradde detta.

Jag vet att man skall vara försiktig med överord men min inre röst säger mig " att detta blir svårt att toppa"

Vi vill också tacka för en otrolig person som förgyllde festen ut över det "NORMALA"
Hon såg ut som om hon var 40 cirka. Smal som en sommarvind och trevlig så att man blev lycklig.
Hennes uttryck känns ännu inom oss så här efteråt.

Hon kunde inte sitta stilla när LASSE LASSE STEFANS spelade.
Vi känner Hennes ord ringande i våra öron.
" HUR F-N KAN NI SITTA STILLA?
Tack Majron för att Du finns. Du är en av dom mest Otroliga personer som Vi har träffats.
Du utstrålade sådan glädje och Du var Ju bättre än Anders på Skansen när det blev Allsång.
Tack till Er alla andra som medverkade till att vi hade så trevligt.
Och Vi är glada och stolta när Vi säger som Gunnars Carina "tänk, vi har vänner över hela landet"
Hälsningar från Monica o Kurt.:D :D :D :D

Wally

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
82
Medlemskap
2025

Tack till arrangörerna och alla som var där för trevlig träff i Figeholm och hoppas det blir fler gånger.
Birgit & Göran:) :D

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025

:cool: Då var man hemma igen efter en mycket trevlig helg i Figeholm, vi instämmer med alla föregående talare om träffen, ( går det att förboka till nästa år? ) sen vill jag och Rollerteam se att det kommer in många bra fiskeberättelser på Fiskeforummet.
Tack Gunnar för att du fixade min Avatar.
Men Kejo då! det heter fiskekompis.
Som sagt bra genomförd och rolig Träff. :D

Rolf HBK-72

HBK Medlem
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
72
Medlemskap
2025

Det var en träff att minnas. Ett jättetack och en eloge till alla som såg till att det blev så lyckat.
Det här var vår första träff med HBK. Vi kände oss verkligen som en i gänget från första stund. Inte nog med det, fiskeskolan startade sin första lektion redan natten till lördag. Glad i hågen stegade jag in i lektionssalen ( lilla bryggan ) där Hasse och Pekka tog emot sina elever. Vi elever visade vår utrustning och lärarna gav beundrande utrop…. tills det blev min tur. Total tystnad från dem. Inte kunde det väl vara mobbning jag utsattes för? Nåväl, med ett spö av billigaste sort och korvbröd som bete, så var jag faktiskt den ende som fick en gädda på kroken, eller var det kanske en mört. Det var så mörkt att det var svårt att se.
Lördagens kräftfest med all den goda maten, blev också en höjdare.
Än en gång, stort tack till alla er som gjorde helgen till vad den blev. Marie och jag ser fram mot en upprepning nästa år,
PS! Tack för tipset ”Kejo”. Jag är på väg till ÖB för att köpa en fiskeutrustning som inte går av för hackor. Så till nästa lektion, se upp Hasse P och Rollerteam. Då kommer dom stora grabbarna
Ha en fin eftersommar hälsar ”Molle”

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2025

:music-icon: :music-icon: Även vi Bertil o Maritha vill tacka arrangörerna o alla HBK : are för en mycke trevlig träff :yes: :wub:

F

F.d. 6238

Guest

Vill också passa på att tacka vår egen eminenta fotograf GUNNAR för hans jättefina bilder
från träffen i Figeholm.

Tack Gunnar.

F

F.d. 24299

Guest

Naturligtvis instämmer vi med alla om att det var en mycket trevlig träff. Och jag har också lagt ut några bilder från träffen.

Toppen