Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan garantera att Fiat har inte egna kartor. Men är det TomTom så gör dettaBilden jag visar är inte google map utan Fiats karta. Jag har givetvis gått igenom inställning (knappen nere till vänster i bild) i kartprogrammet men hittar det inte. Kan du ge mig mer information.
Bilden jag visar är inte google map utan Fiats karta. Jag har givetvis gått igenom inställning (knappen nere till vänster i bild) i kartprogrammet men hittar det inte. Kan du ge mig mer information.
Ingen aning vem det är.Vem är UCONNECT?
När jag skriver Fiat så menar jag det som finns i fordonet. Alltså inte Google map som kommer från min telefon, en knapp för varje. Ser inte ut som i din länkar. Vem är UCONNECT?
Visa bilaga 222691
Visa bilaga 222692
Visa bilaga 222693
Ja, men allt är så nytt för mig. Fick (för mycket pengar) även Fiats fetaste instrumentering, med massor med menyer. Byter man bil sällan så blir det mycket på en gång att lära sig. En grej som vi kämpar med är att få in backkameran i 10" skärmen. Finns ingen absolut ingen som vet hur man gör. Men tittar man på nätet så finns det plåtisar som har det så. Men om jag fattat det rätt så får man inte kartan i 7" varianten, därför jagade jag 10" skärmen.Är du nöjd med FIATs stora skärm och dess funktioner,har tittat på ny bil denna finns som tillval, men priset avskräcker 26000kr visserligen ingår lite annat läderratt tex. men ändå.
Det var det jag kom fram till också med sökning på nätet, Chrysler och Fiat och några till. Alltså inte TomTom.Uconnect är infotaimentsystemet från Chrysler, kom 2005 ifall jag inte minns fel.