Kaehne4363
HBK Medlem
Jeg har været ved at løbe tør for gas, så nu overvejer jeg en løsning med fast flaske til fyldning af LPG rundt i Europa.
Der er ikke plads under vognen til en fast tank, så jeg har kigget på aluminiumsflasker, udvendig påfyldnings studs og gasfilter, hvor vægten er næsten identisk med mine Prima Light flasker.
Nu er jeg kommet lidt i tvivl, om jeg skal vælge 2 fyldeflasker, eller kun en fyldeflaske sammen med den ene Prima Light flaske. Jeg har Duocontrol monteret, som selv styrer at skifte, når en flaske er tom.
Jeg kan se en fordel ved 2 fastmonterede fyldeflasker, når jeg kører ude i Europa, men jeg kører jo også lidt i Danmark, hvor der kun er 4 LPG stationer, der alle ligger i det vestlige Danmark, men det er jo der, jeg bor. Og der er jo ikke så langt til grænsen heller.
Nu vil jeg så gerne høre lidt fra Jer, som kører med fyldeflasker:
Har I en eller to flasker?
Hvad er fordele og ulemper ved den løsning I har valgt?
På forhånd tak for hjælpen.
Der er ikke plads under vognen til en fast tank, så jeg har kigget på aluminiumsflasker, udvendig påfyldnings studs og gasfilter, hvor vægten er næsten identisk med mine Prima Light flasker.
Nu er jeg kommet lidt i tvivl, om jeg skal vælge 2 fyldeflasker, eller kun en fyldeflaske sammen med den ene Prima Light flaske. Jeg har Duocontrol monteret, som selv styrer at skifte, når en flaske er tom.
Jeg kan se en fordel ved 2 fastmonterede fyldeflasker, når jeg kører ude i Europa, men jeg kører jo også lidt i Danmark, hvor der kun er 4 LPG stationer, der alle ligger i det vestlige Danmark, men det er jo der, jeg bor. Og der er jo ikke så langt til grænsen heller.
Nu vil jeg så gerne høre lidt fra Jer, som kører med fyldeflasker:
Har I en eller to flasker?
Hvad er fordele og ulemper ved den løsning I har valgt?
På forhånd tak for hjælpen.