• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Familje grupp

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 29478

Guest
Sv: Familje grupp

Hej !

Vi inleder vår första säsong med husbil och fyra barn nu i år med tre pojkar i åldrarna 8, 10 och 15år. Dottern på 17år är väl inte lika "på". Vi har varit ute två gånger så här långt och det har fungerat bra. Vore kul att träffa andra barnfamiljer där ute nång gång. Vi åker till Orsa och firar midsommar i år.

S

Snurpan

Guest

Vi har två barn på 7 och 9, vi tycker också det är roligt att träffa andra barnfamiljer. Vi är ett gäng som gått samman som har samma husbilsmodell, och vi träffas lite då och då. Modellen passar en barnfamilj, så det är för det mesta just barnfamiljer som köper en sån bil. Vi har väldigt kul när vi träffas, barnen tycker det är toppen. Vi vill gärna träffa fler barnfamiljer, alltså inte bara de som äger en Argos...:cool:

/Ludde

Härligt att känna att det finns så goa människor här och att det finns ett litet gäng redan vi har en 747 men en 03 så de e föregångaren till eran fina argos vilket är min nästa dröm. Hur kontaktar ni varandra osv ? Med vänlig hälsning, Fam Erlandsson

S

Snurpan

Guest

Hej och TACK till alla som tycker att det är en bra ide och ni som fått mig att tänka om :oops: nu kommer vår familj bli medlemmar och jag kommer att försöka få en ämneskategori så fort som möjligt :wink: men tills vidare så kan vi jhu fortsätta här men när man har en kategori är det lättare att skapa trådar i den ex spontan träff el färdig pannkaksmet el bästa krabbfisket osv :wub:

S

Snurpan

Guest

Kul ni ser säkert ut som oss.. Det rullar ut en efter en efter en... :p: hoppas att vi kan få till några små helg träffar här framöver.. Vi har en tjej på 16 som valde att rulla åt anndra hållet i farmor och farfars bil förra helgen ;) så vet vad du menar "brorsor" hoppas vi ses Med vänlig hälsning, Fam Erlandsson

S

Snurpan

Guest

Jag har en son på 40 år, men jag känner mig som ett barn (ibland). Många här som varit på träffar vet att jag brukar ha med mig modellflygplan som jag brukar "leka" med. Alltid roligt om det finns barn som man kan inspirera till att börja flyga.

Tycker det är en lysande idé att starta en grupp för barnfamiljer. Har sett dom sista åren att det blir fler och fler barnfamiljer som skaffar husbil. Är övertygad att du inte blir ensam i gruppen. Så bli medlem, du har inget att förlora.

:twitcy: haha jag skall utse dig till heders medlem el så kan du få bli mitt bonusbarn de har jag jhu tre redan och trivs väldigt bra med d så en mer el mindre :oops: du kommer bli vår ena killes bästis med ditt flygplan du kanske kan lära min man som promt önska sig en helikopter för 3000:- som jag så snällt köpte som han "lekt" med en gång

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Härligt att känna att det finns så goa människor här och att det finns ett litet gäng redan vi har en 747 men en 03 så de e föregångaren till eran fina argos vilket är min nästa dröm. Hur kontaktar ni varandra osv ? Med vänlig hälsning, Fam Erlandsson

Maila mig så ordnar jag så ni kommer med på vår mailinglista. Det finns två i vårt gäng med en äldre 747:a, så ni är inte ensamma!

/Annette

Senast ändrad:
I

Ice-Man

Guest

Det är svårare och svårare att få med våra barn (ungdomar numera ju) på våra strapatser. Andra intressen har övertaget. Dock var det en utmärkt idé med en egen avdelning i forumet!
Vi har inga som helst problem med att vara nyktra när vi är ute (ja inte annars heller), även om det ibland händer att man tar sig en öl eller två.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

För att uppmärksamma och få skjuts i det nya "HBK Familj och Ungdom" så har vissa av inläggen i denna tråd flyttats dit.

Denna tråd stängs.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen