• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Falsk marknadsföring?

classe273

HBK Medlem
Inlägg
285
Kommun
Trosa
HBK-Nr
10575
Medlemskap
2024
Jag skaffade Sygic Truck & Caravan och trodde att den också skulle gå att ansluta till bilens Android Auto. Detta visade sig inte stämma.
Vid kontakt med Sygic support fick jag svaret att anslutningen med Android Auto ännu inte existerar och de vet ännu ej är det kommer....!
Android Auto fungerar bara med Sygic GPS Navigation.

Jag missförstod tydligen uppgifterna kring Sygic Truck..
 
Senast ändrad:

classe273

HBK Medlem
Inlägg
285
Kommun
Trosa
HBK-Nr
10575
Medlemskap
2024
Fick info häromdagen att Sygic Truck & Caravan nu är kompatibelt med Android Auto mot en tilläggskostnad på 39.90 Euro....
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.883
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sygics marknadsföring upplever jag som förrädisk. Kör nu TomTom parallellt. Funderar på att fasa ut Sygic.
 

Peter Wihlner

HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Åkersberga
HBK-Nr
30046
Medlemskap
2024
Fick info häromdagen att Sygic Truck & Caravan nu är kompatibelt med Android Auto mot en tilläggskostnad på 39.90 Euro....
Jag har skaffat Sygic Truck & Caravan premium.
Att den fungerar med Android auto är en överdrift. Jag har efter mycket om och men fått den att skicka upp kartan på Autoskärmen en gång. Vet inte exakt hur jag lyckades, men det var efter mycket frustrerande tryckande på både mobil och autoskärmen.
Så i dagsläget var det en miss att köpa Sygic Truck & Caravan för min del. Den fungerar ganska bra på mobilen.
CoPilot kommer med en android auto version under Q1. 265:-/år (Vet inte om Android auto versionen blir dyrare)
Just nu håller jag på att prova Navigator Truck Pro. Den kostar 79:-/mån eller 639:-/år.
 
Toppen