F
F.d. 5322
Guest
Sv: FACEBOOK!? + Facebook..hur många är med här??
Klart Facebook...på så sätt håller jag "långtifrånvänner" nära.
//Mia
Klart Facebook...på så sätt håller jag "långtifrånvänner" nära.
//Mia
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej, hur många av HBK's medlemmar är med i Facebook? Hör av er!!
(jag finns under namnet Roy Paulsson)
Skulle ALDRIG gå med där. VÅGA VÄGRA FACEBOOK !!Per
Varför skall man vägra Facebook?
Det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten med avlägsen släkt och vänner. Det är ocså den yngre generationens sätt att hålla kontakten. Dessutom har det visat sig vara ett vapen i demokratins tjänst.
Hej. Jag tycker bara att det räcker med sms, mms, mail, telefon och det viktigaste av allt att träffas i verkligheten.
Facebook och Twitter har till stor del ersatt det du räknar upp utom att träffas i verkligheten.
Det är lite dyrbart att resa runt jorden, med Facebook är det gratis och sker omedelbart.
Mitt engagemang började med att avgångsklassen i skolan från 1965 skulle samlas för 45-årsjubileum.
Funkade utmärkt. Den mest långväga kom från USA.
Vanliga mail är också gratis och går lika fort. Vad är bättre med fb ???? Tror att dessa medier snart har nått sin kulmen. Är det inte virus så är det väl nåt annat skit. Tänk om strömmen går - då sitter ni där och kan inte kommunicera - vilket öde ! Datorernas betydelse är klart överdriven och alldeles för sårbart för sabotage och intrång.
Nu är du alltför pessimistisk!
De sociala medierna är här för att stanna, detta är bara början. När jag skriver i detta sociala medium behöver jag ingen ström eftersom jag och 200.000 nya användare per dag använder iPad.
De virus som jag oroar mig för är influensa- och kräksjukevirus.