F
F.d. 7927
Guest
Någon som kan förklara vad F-camping står för ?
Serenity
Serenity
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Håller helt med föregående skribenter när det gäller fria campingplatser kontra SCR. Jag har upplyst SCR om att vi är missnöjda med att de inte kan presentera pris i sin katalog och att vi undviker att besöka campingplatser anslutna till dem.För oss är SCR = Campingmaffian, att undvikas till varje pris.
F-camping katalogen är guld för oss.
För oss är SCR = Campingmaffian, att undvikas till varje pris.
För oss är SCR = Campingmaffian, att undvikas till varje pris.
Bara på SCR. Då behöver du kortet Camping Euro. Beställ från SCR. Fcamping inget kort.Ursäkta om jag är helt dum
Behövs det ett speciellt kort för att få åka in på campingplatser i Sverige (har aldrig bott på campingplats, har köpt vår första husbil främst för bruk utomlands) ?
Peter
Bara på SCR. Då behöver du kortet Camping Euro. Beställ från SCR. Fcamping inget kort.
De blir förbaskade och tvingas köpa ett SCR kort eller åka vidare.....
Det är vår åsikt, jag eller framförallt du behöver inte något mer som motivation.Vad har du för sakliga skäl att ta till sådana uttryck?????
Tror du verkligen att den typen av tillmälen gagnar husbilismen???