Har försäkringsbolaget ngt val vid ägarbyte?Jag hade CC med månadsbetalning och då var det inga problem att byta alla försäkringar vid nästa månadsskifte. Har man betalt helår så kan jag förstå att de inte vill betala tillbaka premie.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har försäkringsbolaget ngt val vid ägarbyte?Jag hade CC med månadsbetalning och då var det inga problem att byta alla försäkringar vid nästa månadsskifte. Har man betalt helår så kan jag förstå att de inte vill betala tillbaka premie.
Folksam är bra. Men dyr.
Kombin fungerar så länge du inte avbryter din resa mer än högst 7 dagar högst 2 gånger. Många vill ju flyga hem över julen eller behöver hem av annan anledning.Ja själva bilförsäkringen vart dyrare men som i vårat fall så vart det billigare med tanke på att vi måste ha extra reseförsäkring.
Man kan se det på många olika sätt, men jag gillade denna kombi.
Avtalet gäller väl fram till huvudförfallodagen.Varför skulle det ta mer än någon vecka att byta försäkringsbolag?
Se inlägg 35 och 38 i den här tråden.Avtalet gäller väl fram till huvudförfallodagen.