• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

För oss som gillar Lasse Stefanz

F

F.d. 13415

Guest
Sv: För oss som gillar Lasse Stefanz

Har precis lyssnat genom LS:s garanterat jullåtsfria CD... på Spotify. Garanterat Country, blev riktigt sugen på att dansa. Härligt gung som vanligt. Rosa Cadillac till exempel.

Det är ju till Lasse Stefanz man dansar som bäst... (man och man, jag i alla fall)

Visst borde vi framåt våren kunna hitta ett lämpligt ställe där dom spelar och dit vi kör med våra husbilar i god tid, laddar upp, grillar, tar en öl, ett glas vin och lite så där inför kvällen!

Låter bra eller hur? Hur många blir vi?

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Vill man mot förmodan se bandet spela finns appen MixerBox!

image.jpg

F

F.d. 13415

Guest

Lördagen den nionde augusti (9/8) Kärrasand, Urshult... då ni!

Lasse Stefanz spelar och vi kommer köra dit!

Kommer ni också så ge en liten vink om det. Så ses vi på eftermiddagen och laddar upp på bästa sätt.

Mattssons

FD HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
10069
Medlemskap
2021

I år skippar vi Malung och tar oss till Åminne, i närheten av Vasa på finska sidan, för att dansa till Lasse Stefanz och ett av våra lokala band på Åland som heter Högtryck!
Eftersom vi inte varit med husbilen på finska sidan ännu är det spännande och sen att två av våra favoritband spelar tillsammans, det känns stort och jättekul!
:music-icon::yes:

Åsa & Calle

Tuula & Bertil

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
14546
Medlemskap
2025

Vilket datum är det som de spelar i Åminne?
Jag är född i Lapua ligger i närheten av Wasa. Men är bosatt i Sverige sedan över 50 år.
Vore kanske lite kul att åka dit och dansa. :music-icon::music-icon:

Toppen