• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Färska medlemmar

F

F.d. 8765

Guest
Sv: Färska medlemmar

Hasse o Inger.
Tänk vad fel jag hade, var et så enkelt. Vi klipper också tassarna, så där är det ingen fara, värre är det med "underredert".
Hade tänkt oss till Ludvika, där vi kunde ses, hade varit kul. Men tyvärr, fick vi förhinder.
Hoppas det blir en annan gång.

F

F.d. 52918

Guest

Vi önskar också Er välkomna till denna härliga och trivsamma klubb.
Är fotot från Klarälven?

Hälsningar
från Fd Forshagabor numera skåne

Ingrid o Stig

F

F.d. 8765

Guest

Tack för det Ingrid o Stig.
Nej , det är inte Klarälven utan Grövlan norr om Idre.
Hoppas ni har fått vår i era nya hemtrakter. Här är typiskt aprilväder, med en och annan "slomkula".

F

F.d. 52918

Guest

Tack för Er hälsning,,,,,,,när Ni skriver slomkulor, så tänker vi på när man bodde i Forshaga, all den goda slommen vi fiskade i Klarälven i april månad.
Jo våren här kan man nästan säga att den står i sin fulla glans,,,,,ganska mycket tidigare än i Värmland,,,,,,,,,men jag Ingrid längtar tillbaks till Värmland, ett underbart landskap.
Hälsningar Ingrid o Stig

F

F.d. 8765

Guest

Tack för Er hälsning,,,,,,,när Ni skriver slomkulor, så tänker vi på när man bodde i Forshaga, all den goda slommen vi fiskade i Klarälven i april månad.
Jo våren här kan man nästan säga att den står i sin fulla glans,,,,,ganska mycket tidigare än i Värmland,,,,,,,,,men jag Ingrid längtar tillbaks till Värmland, ett underbart landskap.
Hälsningar Ingrid o Stig
Skåne är allt vacket också

B

Boxer

Guest

Hej!
Det var många Värmlänningar här så det är väl bara att hänga på.
Detta med husbil är nytt för oss vi har mest åkt motorcykel genom åren.
Ska bli spännande att prova något nytt.
Medlemsnummret är lätt att komma ihåg, 1914 första världskrigets utbrott.
Hoppas det går bättre för oss.
Bilen inköptes i höstas det är en Peugeot Boxer -00 Scandimobil.
Byggd av Scandimobil i Falköping.
En Hund Flatten Carmen 8 år ingår också i besättningen.

Husbilen.JPG

Senast redigerad av en moderator:

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Välkomna ska ni också vara, Boxer. Här är klubben med utrymme för ännu fler värmlänningar.

Hälsningar från Klässbol (vi lämnade Kil 2007 för Klässbol).

Väl mött på vägarna

F

F.d. 8765

Guest

Hej Thomas o Pia.
Det var trevligt med Kilsfolk, då är vi fyra killingar som är färska.
Vi bor ju så nära varandra, så vi måste träffas. Var inte förvånade om vi ringer på en dag.

F

F.d. 297

Guest

Ja vi är jätte färska i klubben sedan i början av veckan det verkar vara trevligt i denna klubb så vi hoppas på att träffa många av er medlemmar utefter vägarna samt rastplatser vi har en Kabe Trawel Master halvintegriad 07

Toppen