Jag ser att dockor med barnstol och bälteskuddar flyger, men att bältesbocken ger sig ser jag inte?
Se film
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag ser att dockor med barnstol och bälteskuddar flyger, men att bältesbocken ger sig ser jag inte?
Se film
Bocken håller nog men allt annat flyger omkring. Tänker bara hur det skulle vara att ha obältade personer i husbilenJag ser att dockor med barnstol och bälteskuddar flyger, men att bältesbocken ger sig ser jag inte?
Jag blev bara nyfiken på att det kom uppgifter att säten och bältade passagerare kom flygande, och det borde ju betyda att den godkändaBocken håller nog men allt annat flyger omkring. Tänker bara hur det skulle vara att ha obältade personer i husbilen
Svårt att se men tyckte det såg ut som att passagerarsätet fram i den helintegrerade förflyttat sig en bra bit och där sitter väl bältesfästena i allmänhet i stolen. Sa han inte att årsmodellen var 2017 på båda?Bocken håller nog men allt annat flyger omkring. Tänker bara hur det skulle vara att ha obältade personer i husbilen
Modellen X290 med de smalare strålkastarna kom 2014/2015. Innan dess var det X250 och det är en sådan som syns i filmen. 2017 för den halvintegrerade verkar alltså inte stämma. Men det spelar nog ingen roll för hur den uppför sig vid en krock.Jo..båda HB 2017 modell
Är det inte vanligt att fordonsdelen är "äldre" än bodelen?Modellen X290 med de smalare strålkastarna kom 2014/2015. Innan dess var det X250 och det är en sådan som syns i filmen. 2017 för den halvintegrerade verkar alltså inte stämma. Men det spelar nog ingen roll för hur den uppför sig vid en krock.
Jovisst. Men för er bil är det bara ett år som skiljer. Det blir ju två/tre år för en X250 som är registrerad som en 2017. Då skulle alltså chassit vara tillverkat 2014 och husbilen 2017. Njaa. Men såvida inga ändringar i strukturen har gjorts mellan X250 och X290 så spelar det ju ingen roll.Är det inte vanligt att fordonsdelen är "äldre" än bodelen?
Vi har själv en 2016 fordonsdel, men 2017 års bodel/inredning.
Så den är säkert registrerad som 2017 i registret.
Jepp så är detÄr det inte vanligt att fordonsdelen är "äldre" än bodelen?
Vi har själv en 2016 fordonsdel, men 2017 års bodel/inredning.
Så den är säkert registrerad som 2017 i registret.
Det tror inte jag, dvs om du menar att den är registrerad som 2017. Se mitt tidigare inlägg om vad personen i filmen säger och hur inredningen ser ut.Jepp så är det