• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

FÖRDELAR DUBBELGOLV

F

F.d. 50069

Guest
Sv: FÖRDELAR DUBBELGOLV

Problemet är ju oftast med att köpa i Tyskland är ju att man måste sälja sin egen först:oops:

Det finns ju några till som vill sälja:(!!!!!!!

Jag kollar varje dag på blocket om nån vill byta till sig en slimmad halvintreggerad (740cm)med bra lastvikt och utrustning;), mot en helintreggerad i motsvarande skick.

Anders som helst inte vill ge en handlare en massa pengar i onödan:D

S

Sören-6830

Guest
Sv: FÖRDELAR DUBBELGOLV

Problemet är ju oftast med att köpa i Tyskland är ju att man måste sälja sin egen först:oops:

Det finns ju några till som vill sälja:(!!!!!!!

Jag kollar varje dag på blocket om nån vill byta till sig en slimmad halvintreggerad (740cm)med bra lastvikt och utrustning;), mot en helintreggerad i motsvarande skick.

Anders som helst inte vill ge en handlare en massa pengar i onödan:D

Man kan ju också göra som jag gjorde:
Lämna bilen i byte vid köp av ny Arto hos Duerrwang i Dortmund, lite sämre betalt för egna bilen, en hel del lägre pris för den nya jmf med svensk åf.

Toppen