• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Extra kostnad för att duscha

F

F.d. 4754

Guest
Sv: Extra kostnad för att duscha

Hej.

Det är struligt med mynt och ett stressmoment när man duschar men jag försöker se till helheten när jag campar. Hur mycket betalar jag och vad får jag för service för pengarna...

/Knausen

F

F.d. 2621

Guest

Att besöka en välordnads campings servicehus med väl fungerande duschar och toaletter är en lyx, som vi gärna betalar 5.- för, och det har enligt vår erfarenhet de flesta campingar.

Visst använder vi våra egna faciliteter i husbilen ibland och visst blir man både våt och ren i den svagt strilande duschen, men det kan ju knappast jämföras med en riktig dusch med bra tryck. Och fem minuter anser jag vara mer än väl tilltaget för en duschning.

F

F.d. 4754

Guest

Hej igen.

Kom att tänka på vad en servicekille sa som slutord till mig vid diskussion om dusch i husbil/husvagn.

Duscha på camping om Du är rädd om husbilen...

Det får kosta några kronor extra om året för mig.

/Knausen

F

F.d. 6530

Guest

Servicekillen som citeras i föregående inlägg har SÅ rätt Så rätt. Nilsman

F

F.d. 3088

Guest

Inte för jag är snål men med priserna som campingarna tar
så skall väll dusch och andra faciliteter ingå :mad:, vad skall man annars där o göra
som sagts duscha går ju i bilen:confused:

Om folk smiter in är väll inte mitt problem, ägaren får väll ha codelås
eller dylikt. Om det blir för dyrt får han väll skippa marmorgolv eller annan
lyx när han renoverar:D:rolleyes:

Gurra

F

F.d. 50012

Guest

Håller med dig Gurra.
Jag har läst följande någonstans. Campingägare som påstår att dom måste ta extra för duschen "för annars så duschar folk för ofta/mycket" vilket är en vanlig ursäkt,bör nog fundera på att göra något åt campingen i övrigt så det finns annat att göra än duscha i tid och otid.

Bertil HBK-556

Toppen