peter nilsson
HBK Medlem
Vill ha några extra 220 v uttag i bilen. Pratade med en elektriker som föreslog Fk kabel (fåtrådig) men jag ser att det finns en kabel som heter Rk (extra mångtrådig) Vilken skall man välja
Ha det
Ha det
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Man blir så j...la trött på vissa kommentarer. Här frågar en medlem om råd. Han har fått korrekt information från sin egen elektriker men vill höra här. Sedan kommer en rad med dravel från en del.
Det snackas om vibrerande bilar. Lägg ner.
Här dravlas det mer om skakningar o vibrationer.Man blir så j...la trött på vissa kommentarer. Här frågar en medlem om råd. Han har fått korrekt information från sin egen elektriker men vill höra här. Sedan kommer en rad med dravel från en del.
Det snackas om vibrerande bilar. Lägg ner.
Elsäker camping
Det finns ingen som helst anledning till att använda EK på något som inte är fast.
Skulle vilja se den som har en husbil som är lika solid som huset där hemma.
Vad skulle fördelen vara att använda EK???
Här dravlas det mer om skakningar o vibrationer.
.
Vad skulle fördelen vara att använda EK???
Jo, man får fortare elavbrott !
Vill ha några extra 220 v uttag i bilen. Pratade med en elektriker som föreslog Fk kabel (fåtrådig) men jag ser att det finns en kabel som heter Rk (extra mångtrådig) Vilken skall man välja
Ha det
Han som skall dra el är behörig elare. Men jag vill gärna ha lite koll på vad som är bra och dåligt.
Tack för alla svar