Livibil
HBK Medlem
Det har även en Globecar Globestar 600L och flera andra 5,99 plåtisar.Jovisst är det en aaaavsevääärd skillnad! Den har ju långbäddar
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det har även en Globecar Globestar 600L och flera andra 5,99 plåtisar.Jovisst är det en aaaavsevääärd skillnad! Den har ju långbäddar
Det har även en Globecar Globestar 600L och flera andra 5,99 plåtisar.
Så enkelt att säga:
VAD VAR DET JAG SA. TVÄRBÄDDARS???
Kul att Carola tagit ditt förnuft till fånga. Grattis till nya bilen. (jättefin) Ni kommer att ha stor glädje av den extra komforten.
Förstår inte riktigt vad du vill med dina svar, men om du tycker att vi också skall köpa en Globecar för att den också har långbäddar så är svaret nej!
Vi har inte råd, Carola och jag vill absolut inte sova i olika bilar, det räcker med egen säng säger Carola.
TommyD
Grattis till nya bilen. Tänkte väl att det borde vara dax.(haha)Visst kommer jag ihåg dina råd och förmaningar inför vårt första plåtisköp.
Det var framförallt tre saker som du ansåg att man inte kunde kompromissa om:
- Köp aldrig tvärbädd
- Köp aldrig lågt placerat kylskåp
- Köp aldrig en plåtis med förhöjd kaross.
Vid första köpet blev det:
- Köp aldrig tvärbädd. Äsch
- Köp aldrig lågt placerat kylskåp. Check
- Köp aldrig en plåtis med förhöjd kaross. Check
Nu blev det:
- Köp aldrig tvärbädd. Check
- Köp aldrig lågt placerat kylskåp. Äsch
- Köp aldrig en plåtis med förhöjd kaross. Check
I konsekvensens tecken blir då vår 3:e plåtis, en hög jäkla bil för att få plats med det högt placerade kylskåpet, som är placerat framför de två enkelsängarna.
Tack för dina tips.
TommyD