F
F.d. 55451
Guest
Sv: Erfarenhet med modem donglar och trådlös vidarekoppling
Sedan förra gången jag nu köpte en antenn
Den första experiment visar att ett 3G-modem / dongeln är inte lämplig för placering i skålen centrum. - den första experiment
Därför återupptar jag min feedback på WiFi routrar med TL-MR3420 - Welcome to TP-LINK och TL-WA7210N - Welcome to TP-LINK och den lilla wiFi praktiska förstaker TL-WN722N - Welcome to TP-LINK
För att stimulera intresset för vad som kan uppnås med WiFi täckning, här är ett litet tips om du använder TL-MR3420. TL-MR3420 - Welcome to TP-LINK
Gå in i Setup Wireless, Trådlösa inställningar - använd Enable WDS Bridging (test - bridging kan vara svårt) - Survey.
Här är vad din router t.ex. kan få till WiFi.
Back- inte Enable WDS Bridging och back - ut.
WiFi-hotspots i smartphone ca. 11 kontra 19 på routern - samma position
I fickan ca. 3 hotspots.
Nu finns det bara verktyget' att engagera sig på ett enkelt sätt - det kan vara
den lilla WiFi praktiska förstaker TL-WN722N - Welcome to TP-LINK . ( software )
Sedan förra gången jag nu köpte en antenn
Den första experiment visar att ett 3G-modem / dongeln är inte lämplig för placering i skålen centrum. - den första experiment
Därför återupptar jag min feedback på WiFi routrar med TL-MR3420 - Welcome to TP-LINK och TL-WA7210N - Welcome to TP-LINK och den lilla wiFi praktiska förstaker TL-WN722N - Welcome to TP-LINK
För att stimulera intresset för vad som kan uppnås med WiFi täckning, här är ett litet tips om du använder TL-MR3420. TL-MR3420 - Welcome to TP-LINK
Gå in i Setup Wireless, Trådlösa inställningar - använd Enable WDS Bridging (test - bridging kan vara svårt) - Survey.
Här är vad din router t.ex. kan få till WiFi.
Back- inte Enable WDS Bridging och back - ut.
WiFi-hotspots i smartphone ca. 11 kontra 19 på routern - samma position
I fickan ca. 3 hotspots.
Nu finns det bara verktyget' att engagera sig på ett enkelt sätt - det kan vara
den lilla WiFi praktiska förstaker TL-WN722N - Welcome to TP-LINK . ( software )
Senast redigerad av en moderator: