Bennsan
FD HBK Medlem
Nyfiken fråga. Vilka är oss? Prästerskapet kanske?Kom igen nu! Något mer avancerat kan du väl hitta om du vill provocera oss?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nyfiken fråga. Vilka är oss? Prästerskapet kanske?Kom igen nu! Något mer avancerat kan du väl hitta om du vill provocera oss?
Nyfiken fråga. Vilka är oss? Prästerskapet kanske?
Det hade varit intressant att få synpunkter på det du skriver från någon admin.Tänkte på oss andra som inte gillar att få nedsättande tillmälen när argumenten inte räcker till. Hör du också hit?
Tråden är intressant!Nu är snart gränsen passerad för att tråden skall finnas kvar. Håller man sig inte till ämnet stängs tråden. Börjar bli tendens till påhopp.
Tråden är intressant!
Är det inte bättre att lyfta ur nedsättande inlägg?
OK!Vi kan omöjligt läsa alla inlägg i denna tråd eller i andra trådar, det skulle bli ett heltids jobb. Bättre folk använder Rapporterar inlägg.
Tänkte på oss andra som inte gillar att få nedsättande tillmälen när argumenten inte räcker till. Hör du också hit?
Jag kan inte minnas att jag stängt någon enda tråd och om jag köper vatten på flaska så är det för att undvika dåligt kranvatten på mina resor. Pantflaskan lämnas tillbaka, så snål är jag.Jag tycker gott webb kan stänga tråden eftersom Knarrevik själv lyckats stänga trådar han inte tycker ska få förekomma på forumet, den här tråden har nog fått sitt sagt ett antal ggr som jag ser det, den kommer bara skapa osämja.
Ja det verkar stämma men när man läser hela artikeln från Norska regeringen så har det nog mer med ekonomi än miljö att göra.Den norska regeringen har till slut satt ner foten – oljefondens investeringar i olje- och gasproducenter ska avslutas, rapporterar E24.