• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

en ställplats om om om igen

F

F.d. 17941

Guest
Sv: en ställplats om om om igen

LUDDE !

Citat " tillnyktringen fick ske på annat sätt..... ?
Tycker det räcker !
Totte04

T

Teddi

Guest

om ett tag skall ja träffa en annan markägare,,vi ska kika på en bra anslutning(ny väg) till en annan ställplats,,

det går framåt,,som sagt va!! sluta kivas,,:D:D:D

15 inlägg har handlat om brännvin,,finns de nåt kvar??

ja spottar inte i glaset:D:D

Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Haha, Lasse, jag har starkt hjärta, ingen fara med mig! :D Men tack för omtänksamheten :)!

Blir lite ledsen bara av att se hur någons inlägg, som egentligen bara var ett svar på trådskaparens goda idé om en fin ny ställplats, kunde misstolkas av en annan medlem så till den milda grad att vederbörande anklagas för att köra bil onykter, utan att faktiskt veta hur det var...:wub:

Ibland är det bättre om man kan se och höra varann när man pratar, det kan så lätt bli fel annars...:rolleyes:

Trevlig lördagkväll alla, själv är jag däremot spik nykter då jag har fullt upp med en rejält sjuk sjuårig liten gosse....man vet ju inte om det blir en ny resa till akuten...

T

Teddi

Guest

tack för all uppbackning mellan groggarna:D vi får inte glömma mats i styrelsen,,han har lite mer att göra,,känns gott att det finns nån där som vi alla kan få hjälp med när de gäller ställ-vaskplatser,,han visa också hbk-s film,,
vi titta också på en lämplig plats till en vask,,
en annan positiv grej,,ett visst motstånd som jag inte nämner vid namn har tänkt om,,skaffat egen husbil:D
kul-kul,,:p

F

F.d. 25619

Guest

Hej Teddy ! Bra jobbat ;vi sågs i Ugglarp i Maj .Då berättade du om att fixa ställplats .Hör gärna av dig vi åker ner på söndag .Med vänlig hälsning Yvonne Stig från Bollebygd:yes:

T

Teddi

Guest

tjena tysse,,

händer inget förrän nästa år,,de brukar stå ett gäng på parkeringen därnere,,

det fanns ju en som fick en tusenlapp i böter så ja vet inte,,

annars kan du åka upp till markägaren o fråga om du får stå hos honom,,

jag gör det ibland,bor 100meter ifrån,,,

sen kan du trycka på lite ock undra hur de går,,de skadar inte att han får reda på att stället är attraktivt,,

ha de gött gubben!!

F

F.d. 25619

Guest

hej alla goa husbilsägare i värmen .Vi har sett i Bordatlaskatalog att det finns ställplatser i Ugglarp ,finns en bild på denna plats. Den ska ligga strax efter infarten till Döingebergsvägen till vänster liten smal väg omgärdat av träd.Men det finns inga skyltar om detta , någon som vet ? tacksam o någon vet med Med vänlig hälsning Tysse

F

F.d. 4220

Guest

Om jag kommer ihåg rätt (och inte förväxlat det med en annan plats) blev det problem med tillstånden, så den ställplatsen finns inte.

//Stefan

WalsanJ

HBK Medlem
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
3204
Medlemskap
2024

nu har ja blivit inbjuden att ansluta till mats i våran styrelse att förhoppningsvis i nästa vecka få till resultat i ugglarp,,
så klart ja kommer,,ja har varit där innan,,ock ställer då upp för mats,
det verkar hittills som de gått bra,,lite elstolpar,,en tömningsapparat,kommer de så klart att bli,kommun ställer sej positiv,,,,ock också en prissättning som blir så bra de bara går,,
vi ska försöka att hbk erhåller rabatt mot uppvisande på nåt sätt av medlemskort,,ock de bör vi kunna få om vi är med o sponsrar en #vask#

en av dom mest åtråvärda platser efter kusten kommer denna plats att bli,,

varför skriver ja nu detta då?? absolut inget skryt om ni tror det:p:p

ja vill bara väcka alla soffliggare,,här finns folk som hjälper till,:D:D,
bil
en trevlig helg!!! kandidaten,,:p

Vad bra!! Då kanske man kan känna sig lite mer välkommen med husbil nästa sommar! Annars ingen rekommendation till de som tänkt sig åt det hållet! Erfarenhet från Ugglarp i slutet av Juli-14. Möjligen var det tillåtet att övernatta med cykel, men tveksamt enl. campingägaren! Såå kort säsong och såå många förbud! Nästan snäppet värre än Gotland!

F

F.d. 25619

Guest
Ställplats i Ugglarp !

Tack Stefan ! Märkligt att den finns i Nordiska ställplatser . Det finns en parkering vid hundbadet ,där kan man stå från kl 06 00 - 22 00 . Sen kan man stå uppe vid infarten där finns inget parkrings förbud . Åker man upp o står över natten . Då kommer vi till en roligt uppvaknande ,då kommer en anställd på campingen o tutar kl 06 00 kul grej . så kör man ner o stannar för njuta o bada ,men vad händer han kommer o kollar vem som står där ha ha .Han har fullt med detta fattar inte när han jobbar på campingen. Med vänlig hälsning Tysse

Toppen