• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En recension av Axamo strand camping

F

F.d. 20272

Guest
Blev en minst sagt intressant upplevelse på Axamo strand camping i helgen, dit polisen fick komma med dragna vapen och 2 bilar, då en del inte kan sköta sig.
Jag är otroligt missnöjd över det stället och skulle behöva skriva av mig men vet inte om det ens är intressant eller ens rätt forum för såna berättelser.
Men en kort recension om stället, av mig som förvisso är ny i gänget.

Jag skulle inte åka dit igen. Aldrig. Jag vill ge EN illröd stjärna på campingkartan. Smutsigt och sunkigt. Känns som det står och förfaller, det växer vilt under stugor och runt dom, restaurangen var stängd för säsongen men när vi gick på baksidan av huset och kikade in i köket tyckte man att den borde varit stängd för ett decennium sen.
Kassa avlopp och smutsiga golv i disken, fula och slitna byggnader. Toaletten och duschutrymmena. Jag tog några bilder på det...
Jag har aldrig sett liknande likgiltighet. Är det så på många ställen i Sverige?
Känns som ingen tagit hand om något alls, på väldigt länge. Synd. Det kunde vara ett riktigt fint ställe som det ligger.
 
Toppen