• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En liten tanke

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: En liten tanke

Hej! Sussanne! Vilken kul ide. Vi skulle gärna komma om isen håller. Vi har slut på Den Goda Drättingeoljan. Har Du någon till oss? Vi hörs. Kramar till ER alla. Mvh SivoLasse.:twitcy:
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: En liten tanke

Jag tycker att ni som känner för en träff kan gadda ihop sig om datum,såg just att det var många storfiskare som var intresserade. Till Eugen vill jag säga att jag skulle kunna tänka mig att köra lite"seriös offroad med fyrhjuling":twitcy:Är den försäkrad till fullvärde förresten.;)
Gadda nu ihop er så det händer ngt kul.
På kvällen sitter vi inne hos oss så kan ni ljuga lite om hur stora fiskar ni "fick upp o som släppte"
Vet ej vad fiskekorten kostar men tror det är ca 40:-
Lasse du ska väl inte campa på sjön.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 52909

Guest
Sv: En liten tanke

njaeeeee....du menar i år Sussan? Har ett litet problem med det...jag hittar inte "hålet"att stoppa i batterierna till mina blinkfyrar...o de måste jag ju ha till ett KM för konkurensen är benhård i denna klubb... förutom Hasse P som sitter lite degit till just nu. Han har fullt upp med sitt brödbak, har han väl börjat så håller han på tills krampen kommer o det kan ta tid. :twitcy:


...annars är det en jättekäck ide, bra Sussan ! :wink:




Mvh
 

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: En liten tanke

Nej! Du sussie om Du ihte Låter mej stå vid Hönshuset så vet ja inte hur ja ska hantera det. hur va de me rapsoljan? Kram Lasse:twitcy:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 17469

Guest
Sv: En liten tanke

Hej en mycket bra ide men vi får nog planera den till nästa vinter det är för kort tid
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: En liten tanke

Isen är 20cm .hade tänkt mer en liten spontanträff.
Men det går nästa vinter också,bara en tanke som slog mig./sus
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: En liten tanke

Tack för kramen Hasse hade tänkt att Gänget Bengt-Uno o compani kunde avgöra om vi skall ha pimpeltävling.Ha det bra i regnrusket./susanne:D
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: En liten tanke

Hej. Måste man ha is för en "pimpeltävling" det går vä utan? Mvh. Olle.
 
Toppen