• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En fantastisk bild av Himalaya regionen

F

F.d. 14324

Guest
F

F.d. 28914

Guest
Sv: En fantastisk bild av Himalaya regionen

Du skall inte klicka I de gröna fyrkanterna utan PÅ den gröna "ramen". Om du flyttar markören till den gröna ramen så ändras väl "pilen" till en "hand" ?

F

F.d. 14324

Guest

Ser dom gröna fyrkanterna men inte händer det något när man klickar på dom...hur gör man?

Jag har också haft svårt med att få det att funka, men prova igen med att placera musmarkören på den gröna linjen i fyrkanten (inte i fyrkanten) då ändras pilen i mitt fall till en hand och då klickar jag och genast blir det ännu roligare.:)

Edit, såg att engblad redan svarat så det blev dubbelt.:oops:

Tog en tur in här idag.

Image 1 himalaya.jpg

mvh jocke

Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jo, jag märkte det när jag väl kom in i tältet, häftigt som sagt!
Sen kan man besöka ett par sherpas i ett tält som står på en av moränryggarna vid det branta isfallet.

F

F.d. 14324

Guest

Har ni hittat bildutställningen som är på en isvägg vid en liten frusen vattensamling?
Om inte, gå in i tältet vrid dig åt vänster 180 grader och på väggen bredvid ingången finner du en grön ram som du trycker på.
Ny bild med grön fyrkant, tryck igen
Ny bild igen med en människa på en is, och bilderna syns också men tryck igen på fyrkanten och du ser en biltutställning i en häftig miljö!
Jag trodde det var fejk med inklistrade bilder från början men efter att ha tittat på dem en stund så är jag numera säker på att de verkligen står där.

mvh jocke

ps, det är inte omöjligt att det finns enklare vägar till bilderna!:D

ps 2, Lyckades ordna en betydligt enklare väg: https://s3.amazonaws.com/GW_testing...Ice+Pinnacles+Photo+Gallery_112211_8+bit.html

Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det er ikke Java - det støttes av Android, men Adobe Flash som Apple boikotter og Adobe ikke lenger vedlikeholder på Android. På en PC om du bruker høyre museklikk så får du opp info om Flash-appen.

F

F.d. 25023

Guest

Jyrki, får du den här att fungera? Mount Everest-Monte Everest -360 panorama view from summit - Climbing Mt Everest - Nepal Trekking-panoramic photo from top of Mont Everest

Inte riktigt samma sak men kanske kan duga tills du får möjlighet att spana in bilden i första inlägget på en vanlig dator. :)

mvh jocke

Ja! Denna funkar.

Jag gillar ju inte denna iPad. Men med Logitechs keyboard funkar den mellan PC användandet mest som TV-program och dagstidnings-hjälp.

Avsaknad av Flash och mycket annat styrker bara min tro!

hälsning
jyrki

Toppen