• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

EN CAMPING MAN GÄRNA GLÖMMER

F

F.d. 3088

Guest
Sv: EN CAMPING MAN GÄRNA GLÖMMER

De åker i Ford Transiter av lite modernare typ och en del med flak...

GH

I

Iveco 35

Guest

Vi hade dom här på Öland förra året, tror inte dom kommer hit i det närmaste, alldeles för mycket reklamationer att återställa. Olle.:mad:

F

F.d. 12156

Guest

Ett märkligt fenomen:D vi börjar prata om campingar och asfaltsbarn och slutar med skumissar i Gränna med omnejd :DMera sånt tack , detta gör den tråkigaste tråd intressant och det stör mig inte ett någe ......:D

F

F.d. 50069

Guest

Jodu Greven!
Det är lika som i verkliga livet:wink:.
Om man sitter ett gäng i trevligt gemyt och snackar så tar det inte lång stund innan det "svävar ut" från det ursprungliga samtalsämnet.
Så är livet och det tar man gärna!
Fast är det något riktigt viktigt så får man väl styra tillbaka in i rätt spår så att säga:rolleyes:

Anders som gillar gemyt i livet.

F

F.d. 4272

Guest

Förlåt Greven.
Känner mig skyldig, som började med att ta upp Gränna camping. När vi träffas får du använda järn nian, den man slår långt och hårt med tror jag.
Kan inget om golf, men tycker det är trevligt när spelare står på green och verkar väldigt koncentrerade för att lägga bollen i hålet, då kan jag inte låta bli......att lufta starkhornen :)

Skojar.....
// Jonny

F

F.d. 12156

Guest

Förlåt Greven.
Känner mig skyldig, som började med att ta upp Gränna camping. När vi träffas får du använda järn nian, den man slår långt och hårt med tror jag.
Kan inget om golf, men tycker det är trevligt när spelare står på green och verkar väldigt koncentrerade för att lägga bollen i hålet, då kan jag inte låta bli......att lufta starkhornen :)

Skojar.....
// Jonny

Jag tror du har rätt om järn nian ;) Det var ialla fall den tyngsta av klubborna , fast jag vet inte om dom är för höger elller vänsterspelare .....:confused:men det är klart träffen blir nog ganska samma ändå :D

Toppen