Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
En sak att tänka på när man skall använda elverket, är att man skall starta och låta varvtalet stabilisera sej INNAN MAN ANSLUTER verket till batteriet (bilen). Att använda miljöbensin är inte bara miljövänligt, utan man slipper mycket av bensinlukten av dunk och verk vid förvaring i bilen, vilket annars kan vara till nackdel.
kan man inte lika gärna låta bilen gå på förhöjd tomgång det stör o osar lika mycket som elverk obs bilen släpper säkert ut mindre partiklar,jag har säkert fel håkan
Hej på erHej, det man också bör tänka på enligt skriverier (har tyvärr inte någgon egen erfarenhet i ämnet) är att alla elverk inte tål miljöbensin. Detta lär gälla packningar membran m.m. i en del elverk och även andra småmotorer.
Kanske någon annan har mer/bättre information.
M.v.h. JANKRO
(....jim.orebro han före med en varning såg jag efter jag skrev detta.)
....................................................................................................................Hej på er
Har använt alkylatbensin i gräsklippare motorsåg grästrimmer i många år utan några som helst problem tankar det på mack i Lysekil samma pris som vanlig soppa