Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Får du någon rätsida på din moppe, och vad säger säljaren/Vässla om att den inte bir reggad?Nej, det är tydligen mopeden som frugan har, en moped 2 som inte kräver registrering och skylt.
Det enda som krävs är trafikförsäkring. Maxfart 25 km/h.
Nu blir det snurrigt värre och jag bävar för vad Transportstyrelsen skall hitta på härnäst.
Nej, det visade sig att importören/leverantören hade givit fel information till Transportstyrelsen och har skickat in en rättelse. Det kan ta tid, lång tid innan det blir rätsida på problemet.Får du någon rätsida på din moppe, och vad säger säljaren/Vässla om att den inte bir reggad?
// Tommy
Vad har hänt i ärendet med dina mopeder, blir det några turer med dessa fordon har du kunnat försäkra dem, vad blev priset på försäkringarna?Nej, det visade sig att importören/leverantören hade givit fel information till Transportstyrelsen och har skickat in en rättelse. Det kan ta tid, lång tid innan det blir rätsida på problemet.
Som jag befarade, Transportstyrelsen har inte bråttom.Vad har hänt i ärendet med dina mopeder, blir det några turer med dessa fordon har du kunnat försäkra dem, vad blev priset på försäkringarna?