• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ELMIA RAGGE

H

hianders

Guest
Sv: ELMIA RAGGE

Vi är också klart intresseade och önskar en bra plats om det går att ordna :))))
Kram på er Susanne & Ragge och tack för sällskapet senast i Torsång!!

fru hianders (Inger) och herr hianders (Hasse) :yes: :wink:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

Vi är också intresserade. En liten fråga till alla er som också har hund - hur löser ni detta när ni inte bor på mässområdet? Är ni endast borta några få timmar?

Mvh

Marie o Rolf

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det var ju många som hade hund och många åkte in flera kortare dagar och sen finns det ju alltid någon här på plats som kan se till djuren ngn gång då o då

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Det var mycket trevlig hos Ragge förra året. Men att redan nu börja boka platser till
nästa års Elmia...............Ok för dem som är så långt fram i sin planering.

Vi vill nog avakta sommaren först, och skulle det bli Elmia sedan så hoppas vi att det
finns plats på detta stora område.

I annat fall får vi hitta en annan "åker" att stå på.

Bra med planering.................Hälsn HBK 84 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Susanne o Ragge..

Vill gärna osså komma ner till er:yes: :yes: ,,,,vill inte ligga sjuk nst år tack..:twitcy: tack för senast i Torsång det var trevligt att träffas:wink:

Snöiga Dalahälsningar från Smedjebacken Lotta & Stefan

Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej alla HBK vänner risken är att jag får sitta o svara på en massa frågor i 10 månader ang parkering här,ni får ej ta illa upp, men jag återkommer efter nyår med allt ang detta.Därför är det inte säkert att ni får ngt svar eller tack i denna tråd.Jag kommer skriva o även skicka bild så ni ev kan välja var ni vill stå, landningsbanan eller gräsmattan.:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej!

Vore det inte enklast att lägga in det som en träff så kan alla anmäla sig där.

mvh - Åke

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

:spinny: Hej Susanne!
Förra gången var i År.
Tack för senast Kramar till Ragge å DEJ.
Mvh SivoLasse:spinny:
Tackar för det .Det är inte första ggr jag säger förra året om träffen som varit iår! Ha en trevlig jul vi syns kanske en sväng till nyår vi kikar väl bort en sväng.Hälsningar Snurrsanne Ragge358;)

Senast ändrad:
F

F.d. 4220

Guest

Vi sätter också upp oss på intresselistan.
Vi tänkte oss till Elmia 08 för att se om vi hittar vår nästa husbil. Den nuvarande blir för stor för oss när vi snart bara blir två på utfärderna...

Toppen