Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det gör dom men SM guldet ???? FBK.Det var ingen bra kristallkula eller hur! Skönt med 3 p och jag tror jag sticker ut hackan och säger "SAIK vinner serien i år!"
GOMEDDANu en kopp kaffe, en god kaka och en litet "goding" för att firar SAIK serieseger! HEJA SAIK!
Lugn FBK fixar Gulldet det är bäst av 7 som gäller.
2179
Menar du 3x7 = 21, kan bli ganska slitsamt eller hur, ja vi får se vem som drar det längsta strået!!!Lugn FBK fixar Gulldet det är bäst av 7 som gäller.
2179
Ja vi får se men bäst av 7 talar för FBK men allt kan ju hända det gäller att överleva kvarten.Menar du 3x7 = 21, kan bli ganska slitsamt eller hur, ja vi får se vem som drar det längsta strået!!!
GOKVÄLLSlutspel klart !!! räkna inte ut Brynäs ännu, av dom 6 ordinarie skadade är 4 på väg in i slutspelet igen så det blir rena värvningarna för dom, glöm inte att dom var ett av topplagen före jul
Brynäsarn::
Ja det är inte okey att skada motståndaren avsiktligt vi har en i Brynäs och nu en i Linköping som borde få en längre avstängning när kraften riktas mot huvudet kan det bli bestående skador.Jag gillar inte hockyspelars som medvetet skadar en motspelar och sedan försöker skyla över med att det inte var meningen, stå för vad man gjort!!! HEJA SAIK!!
Ja det skulle inte förvåna mig men det är inte klart med det men nära är det.Slå FBK 2 gånger i kaffeburken är nog inte stora chanser.Tjabba!
Ny hemmamatch på lördag. Står det 3-0 i matcher efter den eller.....
Härligt SAIK ett litet steg till men men långt kvar. Vad jag vänder mig mot är att man ytterligare måste se medvetet försök att skada motspelar t ex idiotisk knätackling mot Möller, hugg med klubb mot ben Arvidsson, nu får det f...n räcka inget tjäffs om att "ger man sig in i leken får man tåla" köper inte sånt resonemang! HEJA SAIK