håkansson2
HBK Medlem
Jo, så är det. Resten blundar somliga för.Det som räknas är vid drift .
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jo, så är det. Resten blundar somliga för.Det som räknas är vid drift .
Du har publicerat den länken fyra gånger i denna tråd nu. Är det bara jag som inte kan öppna länken? Jag får upp detta när jag klickar på någon av de fyra länkarna:
Visa bilaga 160472
Hej !En eldriven bil är inte så olik en fossil bil i tillverkning!
Det som räknas är vid drift, ingen koldioxid som hotar miljön och inget kväve eller partiklar som skadar våra lungor.
Det har varit mitt yrke i 22 år och jag fattar liksom alla som är involverade i elbilsbranschen att framtida el kommer att genereras från sol vind och vatten.Hej !
Du måste vara den enda som fortfarande inte fattar hur el genereras.
Så länge man inte startar motorn!Om man ser till milen på en 30år husbil så tror jag att den är bästa för miljön.så pengar går alltid före miljön hur miljövänligt det än låter.
Fast penningmässigt är det en av de sämsta affärerna jag gjort. Är delägare i tre vindkraftverk som drivs i en privat förening och efter 11 har jag ännu ej fått tillbaka insatsen så har lånat ut pengarna räntefritt.Hej!
Ett vindkraftverk betalar tillbaka den energimängd som har omsatts i samband med bygget redan efter 6-7 månaders drift. Totalt är energiinvesteringen ca en procent av kraftverkets livslängdsproduktion av el.
(Källa Vikpedia)
BBa