Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag köpte var sitt ombyggnadskit till mig och frun. Vi hade bra vanliga cyklar så jag tyckte det var onödigt att skrota dom. 2st kit kostade strax under
10000:-. Det tog väl drygt en halv dag att plocka ihop grejerna för en cykel.
Nu har vi använt cyklarna sedan i april och dom funkar fortfarande perfekt trots ett ihärdigt cyklande. Numera är det ett nöje att cykla.
Här köpte jag grejerna:
Electric bicycle - Efficient - Durable - Stylish power bikes from cyclotricity
Jag köpte 250w framhjul+ pedalassistent med display och pakethållare med batteri.
Än så länge har jag inte kört slut på batteriet. Skulle tippa på ung. 5-6 mil hyfsat slät väg och mellanläget på displayen.( lite hjälp med att trampa)
Väldigt nöjd med effekt. Om man är riktigt lat finns en liten spak att trycka på så behöver man inte trampa alls. (Kanske inte helt lagligt)
Hej.
En liten fråga ifrån en kommande elcykelägare. Får man bara hjälp med farten under tiden man trampar eller kan man tillfälligt helt använda sig av elen utan att trampa?